Wednesday, January 19, 2011

Aku Dia Bersama...

ni da nk masuk 3 mnggu hbgn aku dn dia...01/01/2011 adlh stu trikh yg akn aku ingt smpai ble2..coz hari 2 amt brmakne bt aku dan si dia...kli prtma dia mngatakn kte cinte pada aku....dan hri ulangtahun prcintaan aku dan dia..
...'u, i luv u..' i2lah baris kte nye kpada ku...time 2 da msuk new year..dgr2 bnyi bnge api....aku trsenyum mndgr kate2 nye...aku xpnah mnyangke pn dn trpikir yg aku akn brcinte dgn die...coz dlu2 mse kje ngn die...kitorng cm sumbong2 ckit..hehee...tpi sjak aku dan die brtukar2 msj...clling2..rse syg 2 mkin lme mkin kuat...aku sndri pn xtaw knape aku sgt2 rindukan die...trtunggu2 gak msj dri die kn...tpi mse 2 mklumla..hbgn aku ngn ex aku da mmg xdpt nk diselamtkn lgi da...ok2..lpekn ttg 2....berbalik kpd cite aku dan die...
sbnarnye aku tw..kdg2 ati n prasaan xdpt nk tpu..bkan ak xpnah nk mngelak dpd ade prasaan cnte n syg pd die...tpi mkin aku nk elak,mkin prasaan 2 dtg..mlah brtmbah2 kuat prasaan 2 mncul....
maybe Tuhan xnk aku brsedih lme2..sbb 2 la die 'hantar' sseorng pada aku agr dpt wt aku trsenyum smule...aku brsyukur sgt2 krana diketemukan dgn die...lmbut..sgt mrendah dri..xmnunjuk2..kdg2 ckit mnje...dn yg pnting die xckp2 ksar ngn aku...2la sifat2 yg ade pd dri die...kini aku dan die da brsama...aku tw die sgt2 sygkn aku..aku pn sgt2 sygkn die....aku slalu brdoa agr hbngn aku ngn die brkekalan smpai ble2....stiap ary aku sgt2 rindukn die...kdg2 hmpir gile aku di buatnye coz trlalu mrindui die...klu bley mmg ary2 aku nk pluk2 die...cbit2 ppi die yg gebu 2....heee...trlebey sudaaa..hmnn..hope..aku yakin dgn plihan yg aku bt ni...aku ykin bhawa die la owg yg akn lngkpkn hidup aku...aku nk die jdi permaisuri idup aku tok slama2nye....coz die mmg sgt istimewa lm aty aku.....shingga kni kasih,cinte dn syg aku pada die mkin kuat dn tebal....thx syg krana sudi mncintai dri ini.....i syg sgt2 kt u....kte pn da brjnji akn ttp brsama wlu pe pun yg trjadi....sme2 la kite jge cinte kte ni ye....

                      ~DARIKU KHAS BUAT NURUL IZZATI TOHID~

0 RAKUNS KECOH: