Friday, August 1, 2014

PROTON SATRIA NEO R3 TRANQUILITY BLACK- MILIK IZZAT MIRZA FIRDAUS

PROTON SATRIA NEO R3 A.K.A MR BLACKIE

..Bila berbicara tentang kereta, kaum Adam selalu dikaitkan dengan kenderaan ini. Samalah macam gua ni..gua pun suka..dulu sebelum pakai kereta ni, aku seorang penunggang skuter yang comel..tetapi disebabkan gua ni nak juga merasa memiliki sebuah kereta untuk digunakan berjalan jauh (walaupun gua ni tak berapa nak ngam dengan jalan-butajalan)...

Sebelum gua mendirikan rumah tangga, gua berusaha untuk memiliki sebuah kereta..Alhamdulilah lah tercapai hajat tersebut..kereta idaman gua ni sangat biasa sahaja...nak beli kereta sport ala-ala LAMBORGHINI tak mampu..apatah lagi nak memiliki kereta seperti FERRARI..SUBARU...mahal installment bulan-bulan tu..

Tapi, gua sebenarnya da ada pun pilihan di hati..wekkkk~hahahaaa..so..da baca tajuk post di atas tu..itulah pilihan hati gua..

'Mr Blackie'

'Mr Blackie disabunkan'

Haaa..itulah pilihan hati gua..ramai kawan gua mempertikaikan kenapa beli kereta dua pintu..haishhh..sporty car ini lorrr..setakat ini kereta pilihan gua ni tidak pernah meragam seperti seekor cencurut yang buasir....


p/s: Memang Sporty..Leather seat..interior seperti kereta sport sebenar...tak percaya?pergi test drive la kat proton....

Thursday, July 31, 2014

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014..KEMBALINYA SANG RAJA RAKUN......

..Assalamualaikum w.b.t..

horaaa..horaaa..kunn..
First of all, gua mau ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...kepada muslimin dan musliman sekalian..
fuhh..fuhhhh..da berhabuk blog gua ni..da lama tidak berblog..kerana terlalu sibuk dengan urusan.. tau..hahahaa..sempena raya ni..gua nak mohon 'MAAF AMPUN SUSUN SEPULUH JARI kalau terkasar bahasa atau terlebih carutan sebelum ni....beraya sebagai seorang suami & ayah ni membuatkan gua rasa 'happy' dan sangat bernafsu nak sambut raya....INSYALLAH..gua akan kembali aktif berblogging di arena blog ini...yihaaaaaa~

xpe..hangpa layan dulu lah gambar di bawah ini; JANGAN BIAR HIDUNG ANDA DIKOREK SENDIRI..;p

Gua dan Isteri gua beraya di Batu Pahat(umah belah mentua ni)

'pengapit gua masa sanding (Kamarol & Aeidah)'

'Isteri gua dengan anak-anak buah beraya'

'ehem-ehem...sejoli ni..'

' Beraya bersama Isteri & anak kami Ryan'

..Raya tahun ni meriah lah jugak sebab ramai anak-anak buah yang meriuhkan suasana..sampai naik kedondong gua nak layan....apa-apa sekalipun...janganlah kita lupakan saudara sesama kita di PALESTINE yang sedang berjuang mempertahankan tanah mereka daripada kekejaman REJIM ZIONIS...

#PRAY FOR GAZA
#PRAY FOR MH17
#PRAY FOR MH370


~SEKIAN DARI GUA DAN SEKELUARGA~

-
There was an error in this gadget