Friday, August 1, 2014

PROTON SATRIA NEO R3 TRANQUILITY BLACK- MILIK IZZAT MIRZA FIRDAUS

PROTON SATRIA NEO R3 A.K.A MR BLACKIE

..Bila berbicara tentang kereta, kaum Adam selalu dikaitkan dengan kenderaan ini. Samalah macam gua ni..gua pun suka..dulu sebelum pakai kereta ni, aku seorang penunggang skuter yang comel..tetapi disebabkan gua ni nak juga merasa memiliki sebuah kereta untuk digunakan berjalan jauh (walaupun gua ni tak berapa nak ngam dengan jalan-butajalan)...

Sebelum gua mendirikan rumah tangga, gua berusaha untuk memiliki sebuah kereta..Alhamdulilah lah tercapai hajat tersebut..kereta idaman gua ni sangat biasa sahaja...nak beli kereta sport ala-ala LAMBORGHINI tak mampu..apatah lagi nak memiliki kereta seperti FERRARI..SUBARU...mahal installment bulan-bulan tu..

Tapi, gua sebenarnya da ada pun pilihan di hati..wekkkk~hahahaaa..so..da baca tajuk post di atas tu..itulah pilihan hati gua..

'Mr Blackie'

'Mr Blackie disabunkan'

Haaa..itulah pilihan hati gua..ramai kawan gua mempertikaikan kenapa beli kereta dua pintu..haishhh..sporty car ini lorrr..setakat ini kereta pilihan gua ni tidak pernah meragam seperti seekor cencurut yang buasir....


p/s: Memang Sporty..Leather seat..interior seperti kereta sport sebenar...tak percaya?pergi test drive la kat proton....

0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget