Thursday, July 31, 2014

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014..KEMBALINYA SANG RAJA RAKUN......

..Assalamualaikum w.b.t..

horaaa..horaaa..kunn..
First of all, gua mau ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...kepada muslimin dan musliman sekalian..
fuhh..fuhhhh..da berhabuk blog gua ni..da lama tidak berblog..kerana terlalu sibuk dengan urusan.. tau..hahahaa..sempena raya ni..gua nak mohon 'MAAF AMPUN SUSUN SEPULUH JARI kalau terkasar bahasa atau terlebih carutan sebelum ni....beraya sebagai seorang suami & ayah ni membuatkan gua rasa 'happy' dan sangat bernafsu nak sambut raya....INSYALLAH..gua akan kembali aktif berblogging di arena blog ini...yihaaaaaa~

xpe..hangpa layan dulu lah gambar di bawah ini; JANGAN BIAR HIDUNG ANDA DIKOREK SENDIRI..;p

Gua dan Isteri gua beraya di Batu Pahat(umah belah mentua ni)

'pengapit gua masa sanding (Kamarol & Aeidah)'

'Isteri gua dengan anak-anak buah beraya'

'ehem-ehem...sejoli ni..'

' Beraya bersama Isteri & anak kami Ryan'

..Raya tahun ni meriah lah jugak sebab ramai anak-anak buah yang meriuhkan suasana..sampai naik kedondong gua nak layan....apa-apa sekalipun...janganlah kita lupakan saudara sesama kita di PALESTINE yang sedang berjuang mempertahankan tanah mereka daripada kekejaman REJIM ZIONIS...

#PRAY FOR GAZA
#PRAY FOR MH17
#PRAY FOR MH370


~SEKIAN DARI GUA DAN SEKELUARGA~

-

0 RAKUNS KECOH: