Wednesday, August 3, 2011

KECANTIKANMU MENGALAHKAN TAPAK KAKI CIPAN..

    huarghhh..mato da keberatn nih..tgan msih lg nk mnaip2..uhukk2..sori..xkius me..ditemani due peket nescafe 3 in 1 carrefour...trase konfiden je nk mnaip2 kt blog yg xsberape ni...brserta gitar ariana aku yg trcongok mnggoda2 aku supaye mnyentuh bodynye yg solid molid 2...arghh..abaikn..ok2..aku xdela nk cite pape sgt pn..cume ble duk ngadap laptop n ngadap blog aku ni..dtmbah pule dgn suasane mlm yg pekat sunyi sepi ibarat pjak semut,semut maki balek..err..sori..melalut lg...dtmbah2 lg lyanan mesra suare merdu cik pixie lott ni..aduhai..mandi2..err..abaikn..ni ha aku nk kecoh ckit psal paras rupe...pras rupe??yelaa...npe??ko 2 ensem sgt ke??(ujar gitarku pdaku)..xla..aku xkate pong cm2 kt dri aku..yelaa..cumenye..skng ni kn aku tgok rmai da baka manusia yg dilahirkn dan mmbesar dgn paras rupe yg ensem,cantik,mantop,lawa,cun,dan bagai2 lg...kdg2 aku pk mmg faktor mknan juge yg bnyk mmpengaruhi tumbesaran remaja2 mase kni...semue org nk klihatan brgaye,vouge dan tip top mcm artis..syes..btol maaa..pnampilan jge mmpengaruhi emosi anda tau...klu slekeh ary2..emosi anda jge xkurang hbat slekehnye jge...dn bgitu jgela sbaliknye..skng ni korng kne pndai maket2(ayat remaja mase kni) kn dri tau...yelaaa..klau xmaket..saham angpa xnek laa..then mulela lara sorng2 then ngadu sane ngadu sni mcm cipan ilang idung...syes...so..xslah klu nk mncantikkan dri n mnggayakn dri...TETAPI klu bley elakkan la pnggunaan bahan2 TERLARANG spt BOTOX..SUSUK apetah lg..PLASTIC SURGERY...nnt kcantikan anda i2 nmpak nau nipunye n palsunye...tol maaaa..ketara nipunye....pas2 nnty xpsal2 dpt hadiah brupa SUMPAH SERANAH TAHAP KONGKANG...CARUTAN BEREMOSI GANJA..MAKIAN BERUPA DUBUK....haa..anda mau ke jdi bgtu..xmau kn3...hahaaaa...

''cantek x shaye??macam kongkang kn??!'
p/s: slalu2 la mmnjatkn ksyukuran pd Ilahi di ats pmberian-Nya...toksah ubah kjadian-Nya..

0 RAKUNS KECOH: