Wednesday, August 11, 2010

monolog bermonolog...




rapuhnya jiwa ini...meninggalkan dirimu..
kerana ku terpaksa lepaskan...
lemahnya jiwa ini..ditinggal oleh waktu...
xdapat ku putarkan semula...
andainya kita bersama...kan ada yang terluka..
biarlah kita berpisah selamanya....


monolog seorang pencinta...


terkenang gak aku kt member2 lama time study dulu...skang da xde berita da dari diorang sume...masing-masing keje dan ikut hala tuju sendiri trmasuklah aku ni...masa study kt u dlu2 sronok coz bnyak tmpat bleh pegi...kenangan pling manis pun bnyak wujud masa 2...

aku bukan pe...masa 2 la kite kenal siapa kawan siapa lawan...
mase 2 la mule blajar berdikari...kenal erti cinta...jdi lbih matang..segala episod suka dan duka masa 2 kami hadapi bersama2...mmg indah dan terindah skali...

trimas dan credit kpada member2 waktu study u dlu Ahmad faiz abd manan,radzy omar(sifu),zabaik hasan,nurarif hasan(tuat),ahmad sollehuddin(patrik),ridzuan shah(nam),a.kerol azri yahya(ng0),iqbal,megat,aie,tobeq,dn ramai lagi di sana....semoga korang sukses dlm kehidupan....dan xlupe jge kepada ex-awek aku dlu..maafkan la aku ye di atas terputusnya cinta kita...Siti nOorul ainul asyikin,aishah,siti nazira johan(upm),nur farah(skang kt sabah bt law)...HAMBA MINTA MAAF....


secebis ingatan utk masa depan

0 RAKUNS KECOH: