Wednesday, June 29, 2011

Berita Petang Rakun...

kahh3..xde la brite sgt nye pong...aku sajo je...yelaaa...skng ni kn mcm2 brite kt media massa(yg slalunye agk bias cm kentot)...brite psal buang bayi lju2 la,brite bapak bromen ngn ank sndri smpai ngandung,brite parti 2,parti ni hebat,brite seks saje nk wt org stim bace,brite prhimpunan bersih(haramjadah thap parit kumbahan.....ape2 pong....bg aku pranan media massa ni sgt pnting la..yela..pe yg diorng tulis..sbar kt pmbace mstilah brasas dan brmaklumat mcm buku2 kt perpustakaan negara....so...klu btol la brite yg dtulis,maka btol la hndaknye..klu bohong thpa crit crite yg ditulis maka pdan muke la pmbaca2 semue(trmasukla aku..)..anyway...aku lapar n nk balik p kutip saki baki cebisan suratkhabar yg aku pjak2 tdi..trpijak la plak coz ade brite psal 'prhimpunan bersih blan dpan...(sngaje aku pijak)..kahhh3....majulah rakun tok zoo negara Uganda...adiossss....


(gambar wartawan cik Maria Cenciakun mngayakn bulu ketiak )
~sori-aku bohong~~

0 RAKUNS KECOH: