Wednesday, June 29, 2011

Malaysia vs Taiwan (Pra-Kelayakan Piala Dunia 2014 First Round)

horaaaaa2....mlm ni mybe akn mnjadi satu lg episod brsjarah buat negaraku..tnah tumpahnya darahku...npe ko tnye??lmbap la ko ni...mlm ni Malaysia lwn taiwan la nyet...pnting gak match 2...hahaaaaannn(rakun aku glak.bkn aku k)...stkat ni aku amt brpuas hati ngn prsmbahan anak buah si Rajagopal(tol ke ejaannye)..bkan pe..da lame da aku tggu2 kbngkitan skuad Harimau Malaya kito ni dehh...
keep the faith lads...i sokong u'll(auwww)


so...wlu ape2 pong...aku sgt2 brharap psukan negara akn trus mmpu mlakukan kjutan demi kjutan karen 18mghz skala rikter mlm ni....aku meramal(poyo lagi) Malaysia bley score 2-0 kot...aku ramal je la..jgnla kate aku poyo...aku skong Barcelona,aku ok je...emmmmm..tpi aku xp stadium(duit tadak nk bli tiket-alasan rakun)...xpe2...compom restoren mamak kt area umah aku ni mlm nnti riuh rndah bgai punye...aku??tgok kt umah ajela..pe gne ade astro beyond kt umah..eeee..bley dgar ulasan tmbahan dr bapak aku....bliau 22 power 2 bab2 ulsan2 ni..klah karam singh walia tw....k laa...aku doakn kjayaan skuad HARIMAU MALAYA mlm ni....aummmmmmmmmmmmmmm(sori ckit eh..aku ngah suap dri aku ngn roti)..anyway....papaiiiiii....

0 RAKUNS KECOH: