Monday, September 26, 2011

KAMI THE ITIKS KUEKK-KUEKK

Uikkkk da malam lahh..aku masih berjaga lagi nih...kueekkkkk..kueekkkk...itik??mana datang bunyi itik ni??uikkkk...waaahhhhhh ramainya itik...waahhhhh..sukanya-sukanya...(blueekkkkkkk)...ramai nak berebut-rebut jadi itik kan...alaaaa kecoh la lu ni rains..sukati diorang lah nak buat muka itik ke...babun ke...selipar ke...lantai jamban ke...
comel la kot wat muka macam tu....kalau kena yang memang superb lawa
takpe lah jugak...kalau ade jugak yang tak sedar diri??dah-dah..jom tengok THE ITIKS kat bawah ni...amacam??hahahaaaaaa....













waaahhhhhh..comelnya-comelnya(macam kentot..blueekkk)....nape gambar laki takde???lu pikirlah
sendiri...muka itik ni boleh tahan lagi lah..yang tak boleh blah tu..siap
menjelir-jelirkan lidah macam sial...alaaahhhh..ramai lah bebudak
zaman sekarang ni beraksi sebegitu..awat?? motifnya hanya mereka yang tahu...
pada pendapat aku...senang je...MACAM HARAM habaq hang..

p/s: ada juga kaum lelaki yang buat muka itik mintak penendang..ada..yang jenis macam tu
totally tak boleh blah nye laki...kahh3...comel konon!!





4 RAKUNS KECOH:

ctk said...

hahahahaha....nape nampk buwuk lau bibiq besar buat gitu..hahahaha

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

angelina jolie xpayah muncung pun..kahh3..

CikHoneyBee said...

perghh!! terbaik pnye pic.. buwok buwok "comel"..

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

huduh kan..kahh3...muncung2 itik..

There was an error in this gadget