Tuesday, October 18, 2011

AKU BERADA DI TAHUN 1950-AN????

Pepagi buta macam ni mood aku agak poyo sikit..kahh3...nasib lah...nak sangat cakap aku poyo kan...memang la..ada aku kesah??heheee..alaaa..ok2..enough2..bukan apa,saja je nak kecoh sikit...adalah beberapa gambar diri aku sendiri yang aku suka sangat..bukan apa..gambar tu seolah-olah aku macam berada di zaman hitam putih...serius aku rasa macam tu(poyo!!)...xpercaya?? tengok lah sendiri...wekkkk~~~





heheheeee...betulkan...ahhhh..lain orang,lain penghayatannya...ye dak..wekkk...time ni
aku kat SARAWAK...lamo da tak balik sana...sekali sekala balik,terasa jugak rindunya....
so...kalau suka gambar-gambar di atas,silalah tepuk siku ramai-ramai sebagai tanda
suka sangat2...>_<


p/s: i'm proud to be SARAWAKIAN BOY...

4 RAKUNS KECOH:

ctk said...

kat ner nie? nk duk zaman tu jugk..hahaha

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

heheee..owh ni tmpat kne naik mesin mase dlu...

si kiut lavender said...

aiseh.,..zman 50-an....nmpak legend :P..ahaks..:

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

legendary of poyo..kui3...:P

There was an error in this gadget