Monday, October 17, 2011

SUPERMAN LAWAN SEPUKMAN

Selamat pagi guys....heheheee...kali ni entri aku tak nak cite banyak...tapi biar superman dan sepukman je yang cite tok korang...biar gambar diorang je yang bercakap....heheee...ok2...kat sini aku ada la buat or cipta dua karakter superhero...superman tu aku just create je balik dari original karakternye...but yang satu lagi ni...korang memang tak pernah tengok...so...adakah banyak perbezaan antara dua ekoq superhero ni???saksikan...

''mana budak yang nak bajet macam aku tu??''

dan di bawah inilah....mr.SEPUKMAN yang macam haram...hahahaaaaa...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
''aku sedar diri lah..sial ko RAINSSS!!!''
p/s: aku dulukan asyik membayangkan yang aku ni adalah superhero...kalaulah aku ni superhero...hmnnn..
nak berak pong tak senang kot...hahahaaa...



2 RAKUNS KECOH:

pudenz said...

jgn risau...akn jd knyataan nnti...huhu ^_^
*ayt sdapkan ati je

IZZAT MIRZA FIRDAUS said...

heheee...yeahhh..mesti2...>_<