Friday, October 14, 2011

MEMORI DI KLCC BERSAMA DUA TAIKO BESAR

Ecehhh..cehhh...tajuk entri macam nak gengster je lebih...hahaaaa...betul maaa..ini dua orang taiko maaa..dua orang taiko yang ade darah sama dengan aku maaa....siap ada tatu kat tengkok lagi tu...ko ade??xde kan..hahaaaa...ok2...dua taiko ni adalah ATOK aku dan UNCLE aku....aku ni ada darah IBAN...keturunan iban....so jangan dok nak wat pelik lah eh...aku ni MUSLIM..mak dan bapak aku da convert masuk muslim time aku umur 5 tahun+ ...haaa...so..kat bawah ni adalah sikit memori bergambar bersama diorang...layannnnn~~~taiko tai suda mari klcc....lu apa ciritaaa maaa...

''uncle taiko kasi senyumla sikit...''

''ibu aku ngan atok taiko aku..waahhh!!

'sila abaikan kenapa aku duduk camtu..urgghhh!!

TOKKK TAIKO!! lu memang hensem maaa..

dan
-
-
-
-
-
-
-
-
AGI IDUP AGI NGELABAN!!!!!
p/s: mase ni lah kali pertama atok aku datang ke klcc...jenuh gak aku menjawab segala pertanyaan berupa
perah otak tahap dewa sungai dari beliau...=_='



3 RAKUNS KECOH:

si kiut lavender said...

nak tanya jugak..psai pa dduk mcam tuh.,..hahahaha...:P

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

hahahaaa..tahan kncing la 2...:P

ctk said...

sopannyer duduk...hahaha...amboi manyak tatu..memg taiko besar lah :D

There was an error in this gadget