Tuesday, October 11, 2011

APABILA SYAITAN BERBISIK PADAKU

Oppsss..opsss..wait2..ini bukan entri berkaitan ugama or kerohanian ye...next time maybe...ehemm2..yang entri kali ni aku just nak memvisualkan bagaimana aku dibisikkan sesuatu oleh syaitan kepada aku...ya..hanya imaginasi aku je..syaitan dan ibliskan sentiasa berbisik kepada kita...berbisik untk mengajak melakukan kemungkaran...so..aku just lakarkan sahaja melalui kertas dan pen teknikal aku...makanya...terhasillah visual yang sebegini....
-
-
-
-
-
-
-
SETAN LA LU MINAH!!!

dan seekor iblis KACAK macam model haram jadah!!!
-
-
'Eblisch Laharnats'
kedua-dua visual ini dibuat menggunakan adobe photoshop(kalering)..jangan pikir yang aku suka kawan dengan setan plak....aku just menggambarkan betapa hebatnya pengaruh bisikan setan dan iblis terhadap manusia....so..hati-hati dengan kaum-kaum ini....

p/s: aku sangat suka berkarya yang menjangkaui batasan pemikiran manusia..



0 RAKUNS KECOH: