Tuesday, October 11, 2011

MCDONALD'S IN MY LIFE

tema pari-pari..urghhhh..


Assalamualaikum..selamat pagi semua...hmnnn...mcdonalds??yupp..tempat keje aku la..aku kan manager kat situ la..sebelum ni aku da cite pun kenapa aku boleh berada di mcdonald's dan kenapa aku boleh keje kat mcdonald's....ok2..sepanjang aku keje kat mcdonalds ni..emmm...of coz la bermacam-macam jenis manusia aku pernah tengok dan layan...ade yang macam haram..ade yang macam kentot..ade yang macam encengkodok..dan macam-macam lagi lah..sampai lali aku nak layan...but..mcdonalds juga tempat aku untuk belajar mengenal apa itu erti kesibukan tahap gaban tanah albebintat..serius...sangat bz...

lebih-lebih lagi time hari jumaat..yupppp..hari jumaat adalah hari untu fun2...makanya..semua krew yang berkerja pada hari jumaat akan bergembira dan berseronok..maksudnya..setiap hari jumaat,mcdonalds akan membuat deko2 sikit mengikut tema...tema fantasi ke..tema pirates ke, tema warrior ke or ape2 aje...then pada hari itu, krew yang terlibat akan memakai beberapa jenis perhiasan yang berkaitan tema...best woooo..malas cakap banyak..hang pa tengok la sendiri kegilaan di hari jumaat ini....

'nampak S.M aku belah kanan sekali..
seronok nampak...hahaaa...

'sedar akan kekurangan ketinggian
dalam diri aku..hahaaaaa..

'phewiiiiitttt~~~
yang ni time tema merdeka....yang kat bawah ni plak time tema HAWAII..hahaaaaa....

ecehhh2...malu ah dongggg~~~

'terasa macam kacak plak aku kat ctu...>_<'

klass u olls....blueekkk..hahaaaa..

itulah antara yang sempatlah aku snap2 ngan diorang ni....maybe nxt time aku akan kongsikan kegembiraan ini dengan anda sekali lagi...so..secara kesimpulannya...keje kat mcdonalds tidaklah seteruk yang disangka...kerana di situlah kita akan mengenal erti persahabatan dan erti kesibukan yang maksima...yihaaaaa...

p/s: agak penat menjadi seorang manager..huhuuuu...T_________T

2 RAKUNS KECOH:

ctk said...

fuh..keje mcD ke...memang bz pon ...kt luar nampk tenang tp belah dalam terkejar situ terkejar xcni..tabik lah :D

adeq_sepi said...

Huihh.. Mcm haram keje.. Tp haram2 mcm tu pon ttp best sbb dpt kje ngan dak2 yg ske wt pale pelik2..