Thursday, September 2, 2010

Foto Lembaga Putih 100% real


2 foto yang aku upload ni memang benar..aku pun mula2 xpcya..foto ni diambil masa aku ngan adik aku p majlis makan2 kt rumah bos ayah aku..kawasan rumah 2 memang terpencil skit..ade banyak pokok2 yang tebal daunnya...time ni aku nagn adik aku saje melilau lepak p isap rokok jap..sje nk shot gambar..masa mula2 2 xprasan la ade benda pelik kan..coz kt dalam kamera gelap je..bila aku transfer dalam pc..tu dia...aku dapat kesan ade benda pelik..so aku highlight kan la benda 2...korang sendiri pun bleh teka...susuk pe benda 2...trpulang kepada anda semua la samada nk percaya atau tidak..trus terang aku ckap foto2 ni memang asli dan bukan yang diedit oleh ape2 jua bahan pun..100% real...

-Syaitan ada dimana2 sahaja-
Wallahualam..subhanallah...

0 RAKUNS KECOH: