Wednesday, September 1, 2010

Dari Imaginasi Gelapku III

Jen The Crop-karakter komik rekaan aku(aku guna Adobe photshop CS)
The Fallen Angel-opps!!jgn salah faham..ini cume rekaan imaginasi aku tentang susuk seekor syaitan
yang telah tercampak ke duni(Lucifier)

Sebenarnya karya2 sebegini amat dekat dalam kepala otak aku.Bukannya apa,cume sekadar imaginasi sahaja.Ianya tiada kena mengena dengan fahaman ataupun pegangan.Kadang2 imaginasi aku ni melebihi had yang telah ditetapkan oleh Tuhan.Aku selalu mencuba untuk melakar sesuatu yang boleh buat orang rasa teruja,terkejut,muntah,jijik,hina,kejam dan gelap.Itulah matlamat aku,setiap lukisan aku ni menggambarkan betapa luasnya imaginasi kita bila kita berfikir melangkaui sempadan biasa.Oleh itu,lukisan aku yang akan datang akan muncul xlama lagi..lebih drastik, kejam dan meloyakan anda semua..Nantikan..

0 RAKUNS KECOH: