Sunday, October 2, 2011

DEWAN BAHASA RAKUN PERDANA: EDISI CIRIT PERCIRITAN

Haii..selamat malam..kuiiii3...sebelum ni aku da senaraikan beberapa jenis kentot yang agak jarang kita tahu kan..ok2...kali ini aku nak kecoh sikit pasal hal cirit..cirit?ha..yela..cirit...yang urkk3 tu lah...dasarnya ramai yang kurang meminati cirit..gilo..ko suke ke dapat cirit tiba-tiba???tak kan...lebih-lebih lagi cirit tu datang time tak kena pada tempatnya kan..hahaaaaaa...malas sembang lebih..jom layan ade beberapa istilah cirit yang korang tak pernah dengar..kot...ehh..sukahati aku lah..

1. CIRIT SEMPIT
-cirit yang keluar secara sedikit demi sedikit kerana dikhuatiri akan meleleh jika tidak melakukan kemutan

2. CIRIT BERGANDA-GANDA
-cirit yang tak mampu korang tahan lagi..kejap-kejap nak ke jamban..sampai lenguh lutut asyik mencangkung(jamban cangkung) or lenguh pinggang(jamban duduk)

3. CIRIT GEDIK
-cirit yang beserta bunyi yang nyaring siap berirama lagi...terbaik..

4. CIRIT MELEKAT
-cirit ni da kuar da..tapi kuar sikit je..yang ko tak sempat nak ke jamban..kuar time korang terkentut..maka melekatlah kat spender or seluar korang..

5. CIRIT GEGAR
-cirit ni lebih hebat..sebabnya..haa..orang lain yang ade dalam jamban mampu mendengar korang nye suara cirit..best?

6. CIRIT BERTAULIAH
-yang ni hebat..sebab korang mampu menahan cirit korang keluar walaupun dalam keadaan yang sangat kritikal...perghhh...mesti terkemut-kemut menahan..

7. CIRIT BERGANTI-GANTI
-senang je..yang jenis ni..kalau ko kene cirit..kawan-kawan ko pun sekali kena cirit..berganti-ganti duk dalam jamban..

''arghhh!!sial ko cirit kat aku..!!
rainssss!!!!!!

p/s: ibarat mencirit sesenyap mungkin...namun sisanya terlancar molek depan mata...

2 RAKUNS KECOH:

Peah Glemer said...

erkkk? matilahhh cerita sal cirit. HAHAHAHA

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

hahaaaaa..cirit itu nikmat jamban...

There was an error in this gadget