Sunday, October 2, 2011

DEWAN BAHASA RAKUN PERDANA: EDISI KENTOT MENGENTOT

Selamat malam dan sejahtera kepada penghuni-penghuni di luar sana..wuuuuu...
Aku kali ini mahu mengentotkan kentot punya hal...sebelum ni pun aku ada bercerita tentang kentot...tapi itu lain punya kentot...kali ni kentot lain pula...aku nak mengkongsikan beberapa jenis kentot yang korang jarang dengar..or tak pernah dengar kot...banyak jenis kentot kat serata dunia ni tahu...ramai yang suka kentot...jom mari kita lihat senarai kentot yang dikategorikan kentot yang terpinggir lagi jarang didengari...

1. KENTOT BEREMOSI
-maknanya ko kentot sambil ko pamerkan emosi ko secara rawak..contohnya..walau ko sedang menangis or sedih pun, ko mampu kentot...hebat..

2. KENTOT BERHANTU
-maknanya yang ni..kentot ko ni ibarat sangat pelik..walaupun ko duduk kat new zealand..member2 ko kat malaysia pun mampu menghidu bau kentot ko di mana2..time nak makan terasa bau kentot ko...ade saka ke kentot ko?

3. KENTOT MALAS
-hmnnn..yang jenis ni..kentotnya macam nak tak nak je kuar..kejap-kejap sikit-sikit..jimat kot..

4. KENTOT BERIRAMA
-maknanya bukan ko sorang je kentot..tapi ko kentot beramai-ramai bersama sahabat yang hebat dalam kentot-mengentot...siap berlawan-lawan lagi..bau??sendiri pikirlah...

5. KENTOT GANAS
-perghh..yang ni ko jangan sesekali dekat..nak tau sebab ape??ko dekat ko kena...bertalu-talu macam peluru bunyinye..champion punye kentot ni..

6. KENTOT MALU
-maknanya...kentot dari seorang awek kepada boyfriend nye...

7. KENTOT KEREK
-maknanya kentot orang yang poyo...dah lah kentot merata..lepas tu buat muka kerek sambil korek hidung..

8. KENTOT-KENTOT CINTA
-maknanya kentot da jadi glamer da..hahhaaaaaa...

''trimalah kentot berapi dariku sbg tande
kenang-kenangan..wekkkk''




p/s: kentot paling hebat adalah kentot yang mengeluarkan aroma deoderon...ade??

4 RAKUNS KECOH:

Ku Azhar said...

busuk!!!

Aesya Zealous said...

haha byk gak jenis kentut. apehal ade kentot cinta??hak3

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

azhar: busuk kn3..heee...
Aesya Zealous: kentot2 cinta paling gile glamer tw..

yo87 said...

Banyak betul info menarik dan berguna dekat sini. Thanks. Nasihangit dah linkkan blog ni. Kalau tak percaya, boleh check dekat sini.

http://nasihangit.blogspot.com/

Nanti share lagi yer info yg menarik. Hehehe :D

There was an error in this gadget