Sunday, September 18, 2011

BILA BABUN DAN RAKANNYA BERPOSING KACAK..

Wahahaaaaaaaa~~~

Babun...babun...entri kali ni aku malas nak kecoh panjang..cumanya aku nak berkongsi dengan anda semua tentang babun...ape?? babun lah...korang pernah ke tengok babun berposing kacak?? diorang pun nak juga glamour macam kita-kita kan...sekali sekala tengok aksi mereka tak salah kan..kui3....malas nak sembang lebih..hang pa tengok lah sendiri...urrrrkkkkkk arkkkkk urkkkk arkkk...wuuuhoooo huhuuuuhh (terbabunkan diri kjap)

''huk aloh...xsempat kawe nok sikat rmbut..''

''bahagianya diriku kerana dicintai
babun betina itu..wahhh''

''blah!! mencik2..nk bunuh diri ni..mencik2!!''

''dah 38 tahun pak cik jdik jaga..mcm2 hal babun
pak cik tahu...hmnn''

''beginilah nasib aku..duduk je lah..keje xde..
awek xde..emmmm..''

''agak kacak bila aku duduk mcm ni..''

''jeles ke tgok aku lepak kat sini??!!''

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
'' woiii!!! aku ni babun ke???!! sial la ko ni rains??!!



p/s: kadang-kadang ade juga manusia yang perangainya lebih teruk mengalahkan babun..


4 RAKUNS KECOH:

si kiut lavender said...

adus...kecian kat gambo akhir tuh..xmemasal dimasukkan sekali.ehhe..:)

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

heheee..just kidding aje..hahaaa..

Syakirah said...

HAHA! berposing sakan babuns tu.. boleh menang award nih!

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

hohooo..posing selagi boleh..kacak tu..kui3...

There was an error in this gadget