Sunday, September 18, 2011

AKU DAN KARI TAK PERNAH NGAM...DEMMM!!

Assalamualaikum semua perakuns...>_<

Sori bro...huhuu..aku tak makan kari bro..bukan makanan peberet sepanjang zaman aku...seingat akulah,dah lama aku tak sentuh kari..terutamanya KARI AYAM..serius habaq hang..adalah dalam 2-3 tahun kebelakangan ini..apa??TIPU?? kejadah gaban aku nak tipu lah..aku dulu-dulu masa kecil je makan kari lah..bukan apa aku tak makan..aku tak minat kari..bagi aku, kalau aku tak makan kari pun aku tak kecik hati..serius..ramai member aku tanya kenapa aku tak minat kari?? sebenarnya pun adoi..aku sendiri tidak tahu kenapa aku tak suka kari...

adakah kari itu pernah mengecewakan aku??---->ENTAH
adakah aku cerewet?---->ENTAH
adakah kari itu tak seksi macam daging goreng kunyit?(peberet aku)---->ENTAH
adakah kari itu makhluk asing seperti belalang??---->ENTAH

''nampak mcm sedap..tapi..errrr...aku nak
muntah...''

cumanya bila aku terpandang kari je..otak aku terus otomatik terbayangkan sesuatu pemandangan
yang kurang senonoh....haaa~~

Entah..entah dan entah..mak aku terer masak kari tau..itu pun aku tak makan...ibu aku pernah cakap kat aku..''ko esok luse kalau dapat bini, yang belah2 utara..baru padan muka..'' lantas aku menjawab..rugilah mak nanti tak dapat bermenantukan org utara..hahhaaaaa..sebab aku awal-awal lagi dah REJECT awek utara...kahh3...(poyo giler)
Walau apa-apa pun..cuma KARI AYAM kot yang aku tak akan makan..dan tak akan sentuh
coz....AKU TAK SUKA...kalau aku p lepak kat kedai mamak
sekalipun...aku akan cuba elakkan makanan yang ada kari..
hahahaaaaa....demmm!! so..jangan haraplah aku nak makan dan sentuh kari...
bukan apa..naluri aku tak berkenan....

so..kepada penggemar kari, aku tabik kat korang coz korang pandai makan kari..
huhuhuu..aku je yang tak makan kari...tak berani..bukan nak poyo...tapi
memang itulah aku...aku...dan aku...

p/s: aku pernah dipaksa oleh sseorang untuk makan kari..last-last...aku muntah..demm!!!

0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget