Saturday, September 17, 2011

AKU DAN ENCIK BELALANG XPERNAH NGAM..DAMNNN!!!

Arghhhhhh...belalang!!!i hate the belalang!!!belalang adalah sejenis makhluk yang menggerunkan...serius..aku tak suka belalang...arghhhhh!!!!ok..jangan nak ejek-ejek aku...memang aku tak ngam dengan belalang..nak tau??ape gelak-gelak??? lipas aku tak takut tau...blueekkk..aku gerun pada belalang kerana:


''lu pahal bro..??ngan gua pun lu nak cuak...''
(aku:shut up shit!!)

1. RUPANYA SEPERTI MENGEJEK
2. WAJAHNYA LONJONG
3. KAKINYA TAJAM DAN BERSESIKU L
4. MACAM ALIEN
5. TAK TAU TAPI AKU GERUN MELIHAT SUSUK TUBUHNYA
6. AKU TAK RETI PEGANG BELALANG

''tolong-tolong..kami digoreng..haaa~~''
(aku:padan muka korang..puii!!)


arghhh..pokoknya aku memang tak ngam dengan belalang..tak kiralah belalang ape pong..kalau aku terserempak dengan belalang,aku lah orang paling pantas di dunia..ya...(melarikan diri selaju mungkin)..demmm!!!tapi kalau suria baja hitam or masked rider aku minat....>_<

p/s: gua da lame jdik belalang bro..kacak je rasenye..
hakikatnya gua pong geli dengan belalang..''

0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget