Tuesday, September 13, 2011

AKU DAN JALAN RAYA TAK PERNAH NGAM!!!DAMNNN..

Arghhhhh!!sesat ke??sesatt lagi...bingai toi..hahahaaaa...dulu memang aku kerap sesat di jalanraya...tah lah..aku da duk kat kuala lumpur ni punya la lama...ade la dalam 6-7 tahun gak la...tapi tu la..kenapa jalan raya masih xnak ngam ngn aku...huhhhhh..demm!!

yaaa...aku memang susah nak ingat jalan...serius shit..itulah satu-satunya kelemahan aku...hahhaaaa...walau beberapa kali pon aku da lalui jalan itu...aku mesti lupa punya untuk beberapa kali juga..sehinggakan menyebabkan diri aku sesat..kahh3...tapi kalau setakat jalan-jalan yang senang, aku reti lah...kalau jalan nak p tempat yang luar dari 'comfort zone' aku,alamatnya aku akan sesat jua...demmm!!sehingga aku pernah meminta bantuan adik aku untuk menunjukkan jalan...hahahaaa....itulah hakikatnya..hebat x?? (macam harammm~~)ahhhh lantak la nak cakap ape pong..hahaaaaa...


''lu pahal bro?!! gua senyap2 pon
kne gak??!!''


''ngeeeee...aku klu sesat kat jalan,memang
macam ni lah wajahku..buruk nau!!''
janganlah nak ngejek-ngejek sangat...hahahaaa...kelemahan yang satu ni lah yang aku agak sukar nak improvekan..sejak dari zaman sekolah lagi...mungkin sebab aku ni bukan jenis yang kaki merayap kot...yelaa..duk umah ngadap laptop update blog then main gamePro Evolution Soccer 2011 sampai muntah hijau....lagi best...hahahaaaaa....aku jarang nak merayap-rayap..so..sebab tu aku selalu diketawakan oleh member-member aku sebab lembap x tau jalan...arghhhhh!!!

p/s: aku pernah sesat nak balik rumah time balik keje...demmmm!!aku dendam dengan cik JALANRAYA...fukyuuuu!!!

2 RAKUNS KECOH:

nick dot anis said...

u kena beli gps..hehe

IZZAT MIRZA FIRDAUS said...

heee...pnah trpikir nk gne..gprs pong bley..>_<