Monday, September 12, 2011

KATA-KATA IZIN YANG BERANI LAGI KENTOT...

Hora horakunnnnnnnn~~~~

''bruurrrr..lempangla daku dalam doamu..
aku izinkannnnn..haaa!!""
Petang-petang camni pekena nescafe ngan pisang goreng...emmmm...tpi x sedap pisang goreng brader ni...kurang mantap..ahhh...makan aje le pong..ngapppp2...kruupppp2...sawadikappp kruuupp2...err..izinkan saya makan ye...kruuppp2..erkkkk2..burrppppp!!! 
orait..perut da kenyang..so..sekarang bolehlah aku nak kecoh2..burrrppppp...biase x kalau nak p mane2 ke..or nak buat ape2 ke mesti kena minta izin dahulu...biase x??ade sesetengah orang ni memang dah jadi rutin harian tau..ade sesetengah tu xbiase..bukan xbiase tapi leceh..asyik2 minta izin...orang da besar lahh...lebih-lebih lagi kalau korang berani minta izin nak buat kerja jahat..kerja-kerja menyetan...pernah ke orang minta izin nak buat kerja jahat..??then agak2 ape jawapan yang ko dapt???hahhaaaaaa...meh kite periksa kt bawah.....ade kot...




IZIN YANG PERTAMA
  • ANAK SIAL: Mama, along nak keluar pergi buat maksiat kat disco malam ni..boleh ke?
  • MAMANYA: Boleh..apa salahnya..tapi ko jangan balik sampai aku mati!!
IZIN YANG KEDUA
  • KAWAN DAJAL: Bro..aku nak meminta izin nak curi duit ko ni..boleh x?
  • KAWANNYA: Ko pernah x tengok samurai pnjang 20kaki??
IZIN YANG KETIGA
  • SUAMI DURJANA: Awak..saya ingin memohon utk melanggan pelacur..awak busuk..boleh?
  • ISTERINYA: Abg...semalam kan baru je saya beli 2 tong asid..kejap eh..
IZIN YANG KEEMPAT
  • AWEK BULLSHIT: U..I sebenarnya nak apply jadik GRO kat kelab malam..boleh lah..plizz..
  • BALAKNYA: Boleh...baiklah..mulai saat ini kita putus ok...babaiiii~~~
IZIN YANG KELIMA
  • GADIS LORONG: Bro..boleh x saya nak jual maruah saya kat bro..saya terdesak lah..boleh?
  • JEJAKA MULIA: Astaghfirullah al-azim..dik..bukan macam tu caranya nak carik duit...
ahaaa..itulah antara izin2 yang xpatot lah nak mintak..x pasal2 macam2 rupa bentuk ceramah bertangan ko terima...hahahaaaaa...so..walau ape pun...minta izin pada ibu bapa adalah yang paling harus ko amalkan..peacee..no war..sawadikapppp....

p/s: izinkan aku berak sebentar bersame kit kat...sila2...wohaaaa~~~~~









2 RAKUNS KECOH:

Nazri Razra said...

Abe kalau cam ni py izin. Baik Abe diam jer.. hahaha

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

hahaaaaa..itulah namenye izin2 kentot...>_<

There was an error in this gadget