Sunday, September 11, 2011

DEWAN BAHASA RAKUN PERDANA; EDISI WORD-WORD KOTOR SUCI MAKNANYA

Selamat petang rakun2 semua...kui3...

Hari ini..waktu ini..pada jam ini, aku ingin mengkecohkan diri tentang penggunaan perkataan yang mempunyai maksud yang sama...tapi yang membezakannya adalah dari segi penggunaan nada dan bentuk ayat...yelah..kan sekarang bermacam-macam jenis bahasa pasar yang kita gunakan...sering kali kita guna di mana-mana sahaja..nak tau macam mana perkataan2 itu digunakan..mari-mari..macam mane kalau korang berkomunikasi secara SKEMA??agak2 rase mcm mane??janggal??pelik or watever u wait...hahaaa..

KENTOT=BUANG ANGIN

'' Macam sial la bau ni...ko KENTOT ye Daeng??babi la ko ni!!
'' Macam busuk la bau ni..awak BUANG ANGIN ye Daeng??teruk la awak ni!!


BERAK=BUANG AIR BESAR

'' Weii jap la sial..aku sakit perut ni..nak p BERAK jap''
'' Err boleh tunggu sebentar..perut saya sakit..saya nak pergi BUANG AIR BESAR sebentar..


MELANCAP=BERONANI

'' Tengok blue je keje ko..sangap ke?pas tu jap g MELANCAP sorang2..ishh!!''
'' Tengok video lucah sahaja awak ni..kemaruk ke?lepas tu nanti mesti awak nak BERONANI kan??''


KONGKEK=ROGOL

''Kesian ko Senah(bukan name betul)...xpasal2 kne KONGKEK ramai2 ngan mat2 rempit tu semua..padan muka!!''
''Aku bersimpati dengan kamu Senah(bukan name betul)..tidak semena-mena kamu di ROGOL secara beramai-ramai oleh mat-mat rempit itu..bersabarlah''


SANGAP=GERSANG

'' Ko tgok tu..pehhh...aku ni da tengah SANGAP betina ni...pnjam jamban ko jap...''
'' Awak lihat di sana tu..saya ni selalu merasa keGERSANGan terhadap wanita itu..boleh saya pinjam tandas?''

''hugu hagaa hegee..gaga gigi
gegeee no..hakk tuihh!!''

hahahaaaaaaaaa...banyak lagi la..ramai orang kita ni lebih selesa mnggunakan perkataan-perkataan yg mudah dan senang tok di sebut..coz lagi mendalam ertinya..yang penting korang janganlah buat perkara-perkara yang x elok ok...kalau nak buat juga..pandai2lah simpan...aku xajar ok...babaiiiiii~~~~~~









0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget