Thursday, September 8, 2011

APABILA SI LUCAH MENGAJAR SI SKEMA..

Ni da berapa gelas da aku meminumkan air nescafe 3 in 1...segar bugar mata aku macam bru je lepas mandi air terjun 8tingkat...ahhh...kali ni aku nak kecoh2 sikit pasal story ciptaan kepala otak aku yang petah menjana ekonomi terjamin setempat...sori..aku ngarut lagi...abaikan...ade satu perbualan tau pada satu sesi antara dua remaja tu dan muda yg berwawasan tinggi....adelah kisahnya due ekoq mamat ni bersembang pasal awek...nk tau pe kesahnye....jenggg3....iklan dlu 5mnit....

DOKTOR GIGI TIPU: cik..cik pasti bahawa gigi cik bebas dari kaviti??
AWEK BENGAP: tapi saya da gosok gigi pagi tadi..
DOKTOR GIGI TIPU: benar..tetapi bia saya periksa...haa..lihat..gigi cik masih ade kaviti..
AWEK BENGAP: macam mane nak mnghilangkan kaviti doktor??
DOKTOR GIGI TIPU: senang saje...gunalah ubat gigi jenama 'KONGKEK' ni..dijamin bebas kaviti smpai mampos..
AWEK BENGAP: waahhhh...saya akn cuba...

jennng3...kembali semula pada kisah sbelum iklan tdi...untuk tidak mmbuang masa dan time pankreas korang...maka dipersembahkan.....perbualan due ekoq ni...

SILUCAH: Kalau lah aku dapat awek mantap macam tu,perghh..seminggu aku basah bro..
SISKEMA: Basah??kenapa perlu basah seminggu semata2 hanya dapat bersama wanita itu??

SILUCAH: Arghhh..susah lah sembang dengan ko ni..lurus sgt..basah la..adoiii..xpaham??
SISKEMA: Err..basah yang macam mane??kamu mandi xberhenti selama seminggu ke??

SILUCAH: Urghhhhh!!bukan lahh..basah maksud aku..basah lah apabila bersama awek 2..pham x?
SISKEMA: Emm..oohh...maknanya kamu bermain hujan bersama2 ke?

SILUCAH: Ehh sial la ko ni...xpaham2 lg ke??basah tu maksud aku beromen la bongok!!paham?!
SISKEMA: Beromen??beromen 2 yang macam romantik2 tu ye?yang bagi2 bunga ye?

SILUCAH: Hadoilaa...lembap cam tenuk..yang 2 lain la sial..ni yang romen jolok2 2 laa...hadoii..!!
SISKEMA: Jolok2??tapi ape kne mengena dengan basah pula??jolok2 ape??

SILUCAH: ARGHHHHH!!! meh cni ko..ko amek bideo lucah 18sx ni..ko p layan sampai pandai..!!
SISKEMA: Eh2..saya xboleh tengok benda2 mcm ni..saya kan xcukup umur lagi...bideo ape ni??

SILUCAH: URGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! ko blah sekarang!!!!
SISKEMA: kenapa?apa yang saya da buat??sila lah beri tnjuk ajar...

setelah beberapa hari kemudian...mayat seorng budak lelaki didapati dijumpai mati terkangkang di tepi semak berdekatan tol mahal simpang 32km oleh beberapa kambing biri2...mayat tersebut didapati dijumpai dalam keadaan bogel dengan beberapa kesan tusukan di duburnya...terkoyak..kejam sungguh perbuatan manusia..sanggup meliwat budak itu dengan tnpe belas kasihan lgi penyayang...

''oii2!! ni aku ngah wat bantuan
kecemasan ok..jgn salah faham..''


''AKU TAK BERSALAH..AKU TAK BERSALAH LAHH..DIA YANG NAK..!!!
itulah suara tempikan seseorng yang baru ditangkap sehubungan dengan penemuan mayat budak tersebut...


P/s: moral of the story...jangan meliwat....

0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget