Friday, September 9, 2011

KEHEBATAN MELAMPAUI TATASUSILA MANUSIA...

Selamat malamm....selamat malammm~~~~erkkkk..burrrrpppp2..kenyang sudah aku dok tibai kerang bakar tadi...plus daging goreng kunyit..pehhhh...enak wa ckap abah lu...sedap nye tu mengalahkan sesedap korek hidung habaq hang...jap2..nk korek idong jap...hnfff2...urmmnn..hahaaaaaaa...eeeeeeeee...dah2..bukan pasal korek hidung yang aku nak kecoh ni...ni pasal KEHEBATAN MELAMPAU...ya iyaa laaa..semua orang nak jadi hebat..semua orang nak menghebatkan diri..ada yang berebut2 nak jadi hebat...tidak kurang juga yang buat-buat hebat....tapi hebat yang aku nak cecite ni bukan hebat yang sebarangan...tapi hebat ko sendiri pong tak mampu nak lakukan...hahahaaaaa...ramai yang suka cakap besar,konon-konon nak nampak hebat...wahhhhh.... ni lah...korang akan di kira TERHEBAT sekiranya...korang buat aksi...

1. MAMPU MEMANJAT GUNUNG DALAM KEADAAN BOGEL
2. MAMPU MENGANGKAT GAJAH DENGAN HANYA MENGGUNAKAN JARI HANTU
3. KENCING SELAMA SATU JAM TANPA HENTI
4. MEMECAHKAN BATU KONKRIT MENGGUNAKAN KEPALA
5. MENGURAT JESSICA ALBA DALAM MASA 10MINIT
6. BERENANG DI DALAM SUNGAI YANG DIPENUHI 100 EKOR BUAYA LAPAR
7. MENUNGGANG MOTOSIKAL SAMBIL TIDOR
8. TUMBUK BESI TITANIUM SAMPAI KEMEK..GUNA PENUMBUK KOSONG..
9. BERGADUH DENGAN GORILLA 3 PUSINGAN TANPA HENTI
10. MAKAN CILI INDIA SELAMA 10JAM TANPA HENTI..JANGAN MINUM AIR..
11. LOMPAT DARI TINGKAT 88 KLCC SAMBIL MAKAN AISKRIM
12. BERJEMUR SEMINGGU DI GURUN SAHARA TANPA MINUM DAN   BERBOGEL
13. MENJERIT SEKUAT-KUAT HATI DI TEPI TELINGA BAKAL MAK MERTUA
14. MENARI KETAM SAMBIL MENCARUT LUCAH DI HADAPAN BOS
15. LUMBA LARI DENGAN CHEETAH SAMPAI MENANG


''ommm..ni baru HEBAT wa cakap lu..kalau berani cobalah
buat...ommmmm..''

dan...korang tambah la sendiri..hahhaaaa....merepek ape tah...tapi betul woo..kalau korang boleh buat semua perkara yang aku kecoh kat atas ni, perghhhhh korang memang hebat..sangat2 hebat....barulah hero kan...kahh3...yang sebenarnya...setiap manusia memang sudah dikurniakan kehebatan masing2...setiap manusia hebat dalam bidang masing2 kan...contohnya...cuba ko battle memasak dengan Chef wan..sedangkan ko xreti memasak tapi ko reti melukis...siapa lagi hebat??haaa..sendiri fikirlah..tapi kalau ko battle melukis dengan Chef wan??siape yang menang??sendiri jawablah yee.....so..masing2 ade kepakaran tertentu...kelebihan dan kelemahan sudah terletak dalam diri masing2...

2 RAKUNS KECOH:

Nur Intan Syafinaz said...

Over giler...ade ke nak wat camtu..menempah maut nme nye..hehe

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

heheeee...ade bran??jum lakukan perkara spt itu..mane la tau kalau2 dapat gelaran Dato' ke nnti...wahhhh...>_<

There was an error in this gadget