Tuesday, September 6, 2011

SENDIRI MAU INGAT LAHH DEAR....THAT"s WHY.......

THAT’s WHY LAHH I DON”T LOVE U ANYMORE….COZ U….

Selama bersama dgan anda…bermacam2 peel yg anda sudah tunjukkan…nk tau knape lelaki akn meninggalkan buah hatinya??nak tau sebab ape??jangan selalu salahkan lelaki…coz kalau x bersebab xmungkin perpisahan itu akan berlaku..ade faham??kalau anda seorang perempuan dan memiliki seorang pakwe, then kalau pakwe ko mula merasai perkara-perkara di bawah ni…jgan sesekali menyesal dan menyalahi pakwe ko…so…sendiri mau ingatlah…

1.       Ko jarang sangat nk reply mesej aku.

2.       Bile time aku mesej..ko reply skjap2 je..then ko senyap sampai ke sudah.

3.       Asyik2 aku je yg wish slamat pagi n slamat malam kt ko..2 pon ko xreply..

4.       Ko kate ko bz..tpi ko xbz plak time ko on9 fesbuk..

5.       Bile aku on9..ko pun on9..ssah gak ko nk tegur2 aku kt chat..bz eh?

6.       Aku je yg asyik tggu..tggu..tggu..ko xmncul2 gak..

7.       Ko buat aku mcm tiang pacak selama 3-4 jam..xjdik jmpe ko bkan nk bgitau..

8.       Aku xrase langsung kasih syg ko kt aku..sbb ko slalu xde utk aku..

9.       Aku pon bz laa..tpi aku smpat gak msej2 ko..ko??ade??slalu aku je yg trhegeh2..

10.   Dah la nk jmpe pon susah…msej or tepon pon ko xbleh buat..bz kn..

11.   Ko xpernah nk ade mase tok aku..cmne aku nk kenali hati budi ko dgn lebih dlam??

12.   Ko buat aku jdik fed up sbnarnye..kire brsyukur lg aku bleh than..

13.   Ko jarang sgt nk amek tau ttg ape yg aku buat…ade??

14.   Ko macam biskut..ilang..ilang…dan ilangg….

''aku benci perempuan macam 2..
so..boleh blah la ko..puii''
Dan lg…lg…lg…agak2 la kn..kalau ni jadi kt ko..ape ko rase..sah2 ko pun tawar hati kn3..kn3..so..sendiri mau ingat laa…kadang2 kebenaran ni amat sukar tuk ditrima..tapi sebenarnya yang tu lah sepatutnya..kadg2 yang tukang mendengarnya pun xselidik betul2 ape punca sebenar..tau2 nak sembur je…dengan ini aku nak bagitau..org lelaki ni diorang x mintak bnyak pong sbnarnye kt perempuan yg diorang cinta…cukuplah sekadar berikan perhatian dan kasih sayng yg sebetulnya utk mereka…aku laki..aku tau la..ok??paham x kaum perempuan??x paham lagi jangan bercinta ok…


p/s: xkirelah laki perempuan pong sbenarnya…yg penting jangan biarkan pakwe/makwe korang jadi tawar hati sudahlah..coz setiap kejadian pasti bersebab….pikir2kan la…


0 RAKUNS KECOH: