Thursday, September 8, 2011

PEPOYO YANG SEMBANG KENCANG...PUIIII~~~

HAHAHAHAAAAAAAA....giler ko..gabannye gelak...ehem2..haiii...slamat petang again yu'olls...(wekkkk)

Huaaaarghhhhhhh~~~~~~~ ngantukkkk..-_-' 

Ahaaaaa...da ade ideaa...kui3...ok2..kali ni aku nk cite pasal.....KEPOYOAN..hahhaaaa...ko poyo??aku poyo??die poyo??pnah dgar kan klu org POYO ni sembangnya camne kn...perghhh...kencang bukan main wa ckp lu nokk..puiiii~~~padahal habok sesen apa pong xbleh...hahaaaaaa.....meh2...ayat2 orang poyo kena bidas kencang2....

SIPOYO: Setakat kereta Myvi yg mamat tu pakai..aku sikit pun xheran la beb..kereta murah..
SIBIDAS: Ok la 2 ade Myvi..ko??ape ade...lesen motosikal pon xde...reti ke xbawa moto 2??

SIPOYO: Akukan..kalau ngayat2 awek ni memang terbaik la der..dulu aku ni playboy popular..
SIBIDAS: Ha'ah..nampak nau sembang kencang je lebih..ko nak p sembang ngan pompuan pun malu..puii~~

SIPOYO: Beb..ape ni beb..aku xmkan la kt kedai2 tepi jln ni...jatuh martabat aku...
SBIDAS: Bro..duit aku pon ko pinjam..martabat x 2??

SIPOYO: Aku bukan la nak poyo..tapi ternyata aku memang kacak daripada mamat tu...
SIBIDAS: Elok lah esok aku bawak ko p kedai cermin...

SIPOYO: Setakat kerja posmen macam ko ni...semua org pon boleh dapatlah weii...
SIBIDAS: Ape lagi..pergilah mohon sekarang..daripada ko mmbuta xde keje..perabih beras je tau..

'' nk jadik POYO,mai
datang blajaq ngan aku..''



P/s: orang kate kalau nk POYO biarlah kena pada gayanya...ko tengok macam CRISTIANO RONALDO...poyo gak mamat 2...tapi xpela..bolehlah die poyo coz die memang HEBAT...cume RIAK je...so..korang yg bajet poyo 2,xpayah la nak sembang kencang je...prove it laa...puiii~~









0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget