Tuesday, September 6, 2011

PEROGOLAN PENGHUKUMAN EKSTRIM...


Slamat pagi anda2 semua diluar sana..terutamanya para2 wanita,gadis,awek,makwe dn seangkatan dgannya...ehemm2..dewasa ini, kejadian PEROGOLAN sering berlaku di merata-rata tempat..mangsanya sudah tentulah terdiri daripada wanita2..dan si pemangsanya da sah2 la jantan2 sangap+gatal+giler seks=PEROGOL...xkan monyet lak yg rogol kot..ok2..macam biaselah kn...yg bersalah sudah pasti akan ditngkap kn..di sebat..masuk tv ttup muak pakai suratkhabar lah,pkai baju lah,pkai spender lah dn mcm2 lgi kn...da sedap2 merogol, lagi sedapla ko kne sebat lju2...baru tau nk meniarap ko tido dlm lokap...


kdg2 ade gak kes beromen suka same suke..yg kne romen 2 budak bawah umur plak..xkirelah ko suke sama suke ke..klu ko da SENTAL awek bawah umoq..then klu mak bapak die dpt tahu ko SENTAL anak diorng...pastu diorng buat plak repot kt polis....perghhhh...memang xpasal2 la ko dikire perogol jge..sronok x??sronok kn????hahaaaaaa..budak bawah umor mane boleh maaa...klu la aku ade kuasa mlaksanakan hukuman utk para perogol tegar kn...aku memang akn buat hukuman sperti ini:



HUKUMAN 1
Hukum bertelanjang di khalayak ramai sambil tgan diikat..kemaluan perogol kne ikat dgn tali rafia yg ade pemberat..pastu wajib laungkan ayat ni kuat2 'AKU SANGAP CIPAP!!'..hukuman dijalankan selama 24jam sepanjang 10tahun..



HUKUMAN 2
Berdiri di atas minyak panas yg baru masak selama 6bulan sekali selama setahun..kemudian setiap 2jam, konek ko dibiarkan bersemut...baru ko rase langit tu tinggi ke rendah...



HUKUMAN 3
Hukum gosok2 kemaluan si perogol dengan menggunakan kertas pasir kasar...biar sampai haus lg bagus...hukuman berlangsung selama 5jam berturut-turut tnpe henti dalam sehari dalam tempoh mase 13tahun..



HUKUMAN 4
Hukum lastik guna batu...si perogol kne berdiri smbil tgan diikat ke atas..biarkan berbogel bulat...kemudian hantar seberapa ramai pakar lastik ke arah kemaluan perogol tersebut setepat2nya..hukuman ni harus di jalankan selama 12jam sehari dalam mase 10tahun...



HUKUMAN 5
Hukum mencangkung dalam bagasi yg penuh dgan bahan lucah sambil bogel..pandai2 la ko nk buat mcm mane..then si perogol tu di larang mengeraskan kemaluannya..klu keras...kene potong dengan pisau pemotong babi...nk?hukuman selama 8jam sehari dalam mase 7tahun..


HUKUMAN6
Hukum kemaluan di ikat dengan tali yang dilumuri belerang..dilarang duduk sama sekali...harus berdiri tegak mnghadap ke hadapan..kalau didapati duduk walau sesaat..meletup kemaluan ko..hukuman selama 10jam sehari sepanjang tempoh 20tahun..


HUKUMAN 7
Hukum tampar kemaluan menggunakan raket tenis..hukuman ini mengharuskan si perogol mengeraskan kemaluannya tnpe henti...kemudian si penghukum bersedia mnghayunkan raket tenis ke arah kemaluan tersebut...bertalu2 di tampar lebih bagus...bru sedar...hukuman ini berlangsung selama 8jam sehari sepanjang tempoh 12 tahun...



 hahaaaaa...giler ko...mane ade org nk wt hukuman yg macam tu...ahhhh..naseb la..itu kalau aku ade kuasa utk mnjatuhkan hukuman la kan...tpi xmungkinlah akan ade hukuman yg ekstrim macam tu...kn3...klu ade pong bagus..coz supaya utk menggerunkan bakal2 perogol d luar sane..bile diorang tau..ishh klu aku akne tngkap kes merogol ni..perghhh..mati aku dalam lokap..tau pong takut kn...haaaa...so...elakkan jdik perogol...klu da sangap sangat 2, p la langgan pelacur ke..bersepah2 kt bandaraya kite ni...xmampu yg mahal..plih lah yg murah...ishhh2...jgn ckap aku yg ajar okkk!!



p/s: kaum wanita juga harus mnjaga penampilan mereka yee..kdg2 puncenye rogol ni dtg pon bermula dari anda juga....peace...


0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget