Thursday, September 8, 2011

BILA KATA-KATA BERTUKAR RUPA.....

Hora hora horakunnn.....
Mari bermain dengan perkataan2 rakun..mari2...permainan ini diberi nama WATWITWUT game...alaaaa...senang je permainan nye pong adoi..just tukarkan aje beberapa perkataan yg digunakan dalam ayat2 tertentu..mari2...aku takde keje sekarang ni...cuti lamo benar katekan...ok2...senang aje..macam tukarkan penggunaan perkataan 2 aje..contohnya...

*CIRIT tukar jadi NASI
AYATNYA: Oii!! aku lapar ni..CIRIT aku mane???dari tadi aku order tau tak!!

nmpak..nampak??lebih kurang macam itulah permainan WATWITWUT ni..da sedia??jom..ok2..perkataan yang aku pilih ni ade 5>5je..antaranya adalah...jom..hahahaaaaaaa~~~

NYANYI tukar jadi BERAK
Ayatnya:
A:Waahhh...semalam best la kau orang kn..BERAK ramai2 kt pusat karaoke tu..
B: Rugi ko tak ikut kite orang BERAK ramai2 semalam tau..syok tau..2jam xberhenti BERAK..

JOGET tukar jadi KENTUT
Ayatnya:
A: Pandai juga anak Pak Daeng tu KENTUT kan maknya??Untung siapa yang berbinikan anaknya..
B: Mau xpandai bapaknya..dulu kan si Sopia tu pernah ikut kumpulan kebudayaan KENTUT..

MAKAN tukar jadi ROGOL
Ayatnya:
A: U..bila kita nak pergi ROGOL2 ni..i x tahan ni..adoii...cepatlah..
B: Ishh u ni..baru je lepas ROGOL tadi..kuatnye u ROGOL..

KASUT tukar jadi TAIK
Ayatnya:
A: Bro..boleh x aku nk pnjam TAIK hang jap?TAIK aku baru basuh semalam la bro....
B: Ko pkai je lah bro..tpi jage baik2 TAIK aku 2..2 je lah TAIK yang aku ade..

HELMET tukar jadi COLI
Ayatnya:
A: Hati-hatilah bawa moto tu ye..jangan lupa pakai COLI kat kepala tu..
B: Baiklah..tau lah..kepala kan harus di tutup dengan COLI semasa menunggang..


''nyanyi(berak) dlam jamban sambil
membace memang best..''
hahahaaaaaa....ckup setakat ni...lain kali aku perbanyakkan lgi permainan ni..hahhaaaaaa...bygkan kalau maksudnye betul2 trtukar..haaa...mau pelik bunyinye 2...so..setakat inilah yeee..aku nk out...nk p nyanyi dlm jamban jp...hahaaaaaa....



p/s: org sekarang ni lebih suke agung2kan bahasa omputih dari bahasa sendiri..peace...

0 RAKUNS KECOH:

There was an error in this gadget